Husletande

Var och kollade på ett annat rum igår som verkade bra! Det förra jag tittade på var ett väldigt fint hus men det låg så långt bort tyvärr. Det här ligger närmre campus och de som bodde där var jättetrevliga! Två killar och en tjej, en av killarna ska flytta ut och då kan jag kanske få hans rum. Inte så stort hus men det var fint och mysigt inuti. Var och tittade på rummet på eftermiddagen och sen bjöd de in oss att vara med på "game night!"hehe. Så på kvällen gick vi dit och spelade lite spel med dem och några andra av deras kompisar. De hade typ hittat på en egen version av pictionary som var rolig, ska visa den när jag kommer hem:) Det var jättekul och alla verkar väldigt sjyssta:) Så jag hoppas på att jag kan bo där. De skulle bestämma sig för hur det blir om några dagar. Träffade också en tjej som är kompis med dem som Kickan bor med, hon var också jättesnäll och rolig! Hon jobbar på ett café typ så vi tänkte gå förbi där idag och säga hej. Ska också kolla runt lite mer på stan och leta efter lite grejer vi behöver.
En flod som rinner genom staden. Väldigt vackert där:)
En flod som rinner genom staden. Väldigt vackert!

Kommentarer
Postat av: suzanne

Låter bra med boendet, hoppas det ordnar sig. Annars låter det som du har det bra. Kram

2011-09-06 @ 22:21:15
Postat av: maria

låter totally awesome :)

2011-09-06 @ 23:22:32
URL: http://mochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0