Supervarmt!

Idag var det helt otroligt varmt här i Eugene! Nästan som en sommardag! Hade dock föreläsningar och pluggade under förmiddagen så det hann inte bli så mycket tid i solen tyvärr. Men på eftermiddagen gick jag, Emma och Kristina för att köra lite gympa utomhus :). Emma har inte kört gymnastik men jag måste säga att hon är ganska grym ändå, kan hjula, stå på händer och huvudet. Har nästan inte kört någon gymnastik alls sen jag kom hit så det var kul att köra lite igen! Kunde fortfarande göra stillastående salto(även om den inte var lika bra som förut) wuuhuu! Kommer bli fler gånger med det. Kollade in vädret för nästa vecka när jag kom hem och det visade att från och med imorn ska det regna i en vecka typ. Men men jag är glad att vi fick en dag som den här redan nu iaf :) Förhoppningsvis är prognosen fel.
I helgen ska jag åka med ett gäng här till Columbia River Gorge, något liknande Grand Canyon tror jag, men mindre och på gränsen mellan Oregon och Washington. Ska bli kul, hoppas bara att det inte regnar för mycket!
I'm sorry for the Swedish you non Swedes who are reading this, hopefully google translate doesn't destroy the meaning completely :P


Kommentarer
Postat av: sussi

Vad skönt det ser ut! Hoppas det blir fint väder när vi kommer! Kram

2012-03-09 @ 18:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0